december 29, 2010

Elmult....

Hat ez az unnep, nem hogy elrohant, hanem elszagult mint a leggyorsabb vadaszgep! Olyan gyorsan eltelt, hogy eszre se vettem. Sok elmennyel maradtam azert. Harom ejjel is voltunk kantalni. Egyik este elmentunk az apacakhoz is, felig gyalog, ami szamomra felulmulhatatlan elmeny volt. Nagyon jol ereztem magam. Szent este Isten igeje is nagyon megerintett. Ami a legjobbann megfogott a predikacioban az az volt, hogy az emeberek figyelnek minekt hivoket, es keresik bennunk Jezust. "Akarom latni benned Jezust!" A kivulallo emberek mintha ezt mondogatnak. Es ez tenyleg igy van. Nagyon megfedett engem akkor este Isten. Es rajottem, hogy sajnos nem mindig latjak meg bennem Jezust...Van ugy hogy a viselkedesem, oltozetem, beszedem, stb eltakarjak Ot. En pelda szeretenk lenni az emebreknek....Es semmi keppen sem akarok egy embert se megbotrankoztatni, es folleg azt nem, hogy miattam, akar egy valaki is elkarhozzon. Ez az igevers volt felolvasva ami szinten megerintett, hisz magaert beszel: " Tudjuk, hogy aki Istentol szuletett, nem vetkezik, sot aki Istentol szuletett, az vigyaz magara, es a gonosz meg sem erinti!" 1 Jn 5:18

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése