szeptember 05, 2010

Szeretem az Urat, mert meghallgatja esedezéseim szavát...

Nagyon szeretem ezt az éneket. És tényleg igy van, hogy ha hiszünk és bizunk Istenben teljes szivböl Ő nem okoz nekünk csalodást. Nagyon boldoggá tesz az, hogy ilyen Istenem van. Ő olyan sokszor bizonyitott mellettem, és érzem hogy velem van és nem hagy el bármi is ér. Nap mint nap érzem kegyelmét az életembe. Ennél csodálatosabb dolog nem történhetett volna velem, mint az hogy találkoztam Istennel és elfogadott engem bünöst és már várom a napot mikor végre szemtöl szembe megláthatom.:)

1 megjegyzés:

  1. Én is szeretném már látni azt a csodálatosan szép szemet, amelyből csak a szeretet sugárzik. Méltatlanságomban szeretnék lábaihoz roskadni, és magamhoz ölelni azt. Szeretném ha rámtenné megsebzett kezét, amellyel megteremtett és mindeneket fenntart. Egyszerűen szeretnk egy légtérben tartózkodni vele, mert nagyon nagyon szeretem.

    VálaszTörlés