január 23, 2013

Védö keze

Olyan sokszor tapasztalom azt, hogy Isten védö keze vesz körül engem. Hányszor ott volt a "majdnem" balesett. Az elmult nap is épp egy ilyentöl ovott meg. De felteszem magamba, hogy mivel érdemeltem meg, azt, hogy megovjon?  Oly sokan halnak meg balesettbe, és nem azért mert talan ök rosszabbak lenénnek mint én... Ez KEGYELEM!!!!! Kegyelem, hogy még élek, dolgozok,kegyelem maga az, hogy vagyok!!!!!!!!
Nem szeretnék felelötlenül élni, hisz nem tudhatom, hogy nem-e a mai nap az utolso..... " O de remeg a szivem, vajon Jézus Mesterem meglessz-e velem elégedve?!"- oly sokszor eszembe jut ez az ének, és tudom, hogy Elötte nem lehet akárhogy megállani, ezért törekszem a szent életre. Vágyom megállani tronja  elött, de Isten szerintem még itt van  feladatot, hisz még itt vagyok!!!!! :D:D:D :):):):):):)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése