november 05, 2012

Megfaradtan


Sokszor megfarad az ember, meg a leg kulombb is. De valahogy Isten a leg nehezebb idoben is megnyugvast tud hozni az eletunkbe. En nem tudom, hogy csinalja, de nagyon halas vagyok neki erte. Tudum, nem vagyok tokeletes (sot messze allok tole), de tudom, hogy az erotlensegeimen keresztul formal. Sokszor nem ertem mit miert enged meg, nem latom a hatteret. De abban bizhatok, h O rosszat nem akar. Talan az emberek is megitelnek es elfordulnak, de egyett tudok, hogy egyedul csak az szamit, hogy Isten velem van. Nem erdekel ha egyedul megyek vegig az uton, ha viharall kell szembe menjek, de en akkor se hagyom Ot el. Szertem Istent! Es tudom, hogy a nehezsegeket, probakat, fajdalmakat azert engedi meg, mert ezek altal, akar engem tanitani, ovni, nevelni. Es ezt koszonom neki! Sok mindnet nem ertek, es nem tudok. Sokszor felteszem magamba azt a nagybetus "MIERT?"-et is magamba. Es jobb is hogy sok ilyen kerdesemre nem tudom a valaszt Hiszen O az Isten, es O ismeri eletunket, es szeretve vigyaz rank. Errol az enekrol elfelejtkeztem, de meghallgatva Isten megvigasztalt. O SOHA NEM HAGY EL!!!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése