november 19, 2011

Bepakolva!

Bepakoltam! Utra kesz allok ismet...Igaz nehezen ment....A tegnap rajottem, hogy nem szeretek pakolni: " ezt vigyem, ne vigyem? ez kell vagy nem? odaraktam mindent? nem viszek tul sokat? " Nah, de a vegere meglett! De szerintem meg atfogom vizsgalgatni azt a borondodt, es szorterozok meg :-j Azt sajnalom a legjobban, hogy az unnepeket nem tolthetem ithon. A tavaj megusztam, de iden mar nem fogom ugy nez ki, pedig nagyon szeretnem! De hiszem, hogy Isten ott is velem lesz! A szivembe legyen unnep, az a fontos! Nem igaz?
"Ettol a naptol fogva aldast adok!" Hagg 2:19
~ Ezt az igeverset kaptam ma reggel biztatas kent. Bar tudom, hogy nem erdemlem meg Isten aldasat, de O megse az en mercem szerint mer hanem a sajatjaval, es hiszem, hogy amit O megiger az ugy is lesz. Talan nem ugy fognak alakulni a dolgok ahogy en elkepzelem, szeretnem, de attol meg megaldhat Isten az O akarata szerint! Es en erre az aldasra vagyom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése