május 05, 2011

Harc

Regen irtam mar....Hat uj dolgot most nem tudok meselni rollam....Ugyelek Eunikara.... Lelkiteren meg epp harcolok a regi enemmel. A Satan probalja visszacsalogatni azokat a dolgakat maiktol nehezen tudam megszabadulni. De fohaszkodom Isten kegyelmeert. Ma ezert bojtoltem. Igaz csak 2 oraig birtam, mert mar nagyon roszulereztem magam....Minnel kozelebb akarok kerulni Istenhez az Ordog annal jobban probalja ezt megakadajozni, ezt erzem! De kaptam iegei batoritast is ma, a Zsidok 10:38-39-et. Amugy egesz heten olyan faradtnak ereztem magam pedig nem csinalatm semmi nagy fizikai munkat. Varom a hetveget, hogy kipihenjem magam. Na meg a 23at varom mar, hogy vegre mehesek a fogorvoshoz. Nagyon jukas mar a fogam es nehezen tudok enni, de meg varnom kell tobb mint 2 hetet...Na de eljon az lassan....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése