január 27, 2011

Rajottem!

Ahogy fajdalmamban magamba fordulva, egy kicsit elgondolkodtam, rajottem arra, hogy velem van a problema. Es az nem mas, mint az, hogy turelmetlen vagyok. Vannak bizonyos dolgok amiert varni kell. Es en meg azzonal meg szeretnem kapni. Ebbol azt kovetkeztettem le, hogy nem bizok elgge Istenben. Hisz mindennek megvan az ideje, barmirol is van szo. Isten megadja csak varnunk kell adig mig annak az ideje eljon. Persze, hogy ha nem bizok elegge Istenben akkor a Satan  fel tudja azt hasznalni ellenem. Sajat magamnak okoztam a fajdalmat. Engedem, hogy a Satan jol becsapjon engem. De nem fogom mostmar. Isten tudom, hogy segiteni fog nekem.Kerek tole turelmet es bizalmat, hogy soha meg ne renduljek, es vegyem eszre az Ordok ravaszsagat!
~ Most, hogy ujbol felaltam, es jobban erzem magam lelkileg, szeretnem megkoszonni azoknak akik imajukban hordoznak, es kerem tegyek tovabbra is, mert a lelek ugyan kesz, de a test erotlen, es nekem szuksegem van erore. Nagyon sokat kell harcolnom az ellenseggel, se nem akarok vesztes maradni soha. De jo tudni azt, hogy Isten melettem harcol es igy tudhatom, hogy ha el is esem, O melettem all, hogy azzonnal fel is emeljen! Isten az enyem! Kell ennel nagyobb dolog a vilagon?! MONI! TE CSAK BIZZ BENNE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1 megjegyzés:

  1. Most azzal h te ide azt irtad h jobban vagy es ujra sikerult felalnod, jol felbosszantottad az ordogot, es most addig fog kornyekezni es kiserteni mig ujra a foldon nem leszel.De tudom azt h te tudod hogy Isten mindenkinel sot meg satannal is erosebb.Ugyh Jezussal kez a kezben en hiszem mindig gyozni fogsz.Es ne felejtsd el, mi imatkozunk erted.

    VálaszTörlés