szeptember 26, 2010

Ihlet.....

Néha mikor gondolkodok valamin vagy foglalkoztat egy dolog, olyankor sokszor jönnek a gondolatok, az ihlet, és szeretem leirni. A mult héten kedden nagyon szomorú lettem a családom miatt. Gyültek bennem a kérdések. Ifin csak rá tudtam gondolni... Ebböl kifolyolag, ott ifin irtam egy verset. Muszály volt leirnom ami bennem volt. És uttánna jobb lett, megkönyebültem. A versem igy szol:




Sok "miért?"  

Miért nehéz a kereszt,
Amit Isten a válamra tett?
Miért ily mostoha az élet,
És miért ily sötét?

Annyi kétség, fájdalom...
Krisztusom! Tovább nem birom!
Jöj! Téged hivlak,
Könyits a terhemen!

Tudom, te nem igértél
Fájdalom nélküli útat.
De tudom bármi ér,
Te velem vagy!

Néha nehéz, néha fáj,
S a könnyeim patakká váll.
Istenem kérlek légy velem,
És erösits meg a szenvedésben!

2 megjegyzés:

  1. Sokszor Isten megengedi hogy bizonyos dolgok megtörténjenek, de ezek által Ő erősé tesz. Azt ígérte, hogy soha nem ad erőnk feletti próbát.
    Mindig valamire akar tanítani minket, semmi sem történik ok nélkül.
    Vigyázz nagyon magadra, most hogy elmész és ha teheted akkor írj onnan is:)
    Imádkozunk érted!

    VálaszTörlés
  2. Igen tudom! Tapasztaltam, hogy Isten a probák által erősitett és közelebb kerültem hozzá. És tudom, hogy Ő mindig velem van mert megigérte, és Ő betartja a szavát!
    Fogok irni onnan is, bár lehet nem gyakran mint ithon, de amint internet közelébe kerülök iri fogok!

    VálaszTörlés